Saturday 27 February 2010

Túrós zebratorta 2.

   A napokban e-mailben megkeresett Maci (Ildikó) miszerint az alábbiakban közölt túrós zebratorta valójában az ő receptje és nem Jegeskávé fejéből pattant ki. Ellenőriztem is gyorsan, hogy mi az igazság és valóban Ilditől származik. Bevallom őszintén és Ildikónak is írtam e-mailben, nem ellene szerettem volna tenni azzal, hogy leközöltem a receptet és nem néztem meg több helyen mikor rátaláltam. Jegeskávénál találtam meg elsőként, nem is feltételeztem, hogy máshonnan vette volna. Tehát szeretném tisztázni ez alkalommal, hogy a valódi forrás a következő helyen érhető el    Macikonyha     blogon:

Egyébként, ahogy ígértem, még azon a hétvégén el is készítettem a fincsi tortát. Nem lett olyan szép és tökéletes, mint Macijé, de nagy sikert aratott, el is fogyott rögtön.



 
 

2 megjegyzés:

Anonymous said...

Fincseeee!!! Énis én is énis ... :)

PJ

Serege Piroska said...

Majd küldök neked egy keveset legközelebb. Addig is csak csorgasd a nyálad...

Post a Comment